Česká tisková kancelář
ČTK


Solniční 5, Brno 602 00

Česká tisková kancelář:
-zpravodajové
-sportovní redakce
-fotoreportéři.
Sídlo dle OR:
-Praha, Opletalova 5/7
tel.: 222098111.

IČ: 47115068
DIČ: CZ47115068
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: ostatní
Počet zaměstnanců: 101 - 500 zaměstnanců
Obrat: neudáno

Další produkty a služby
  • digitální kamery, domácí kina, multimediální centra, projekční technika, video příslušenství, televizní příslušenství
  • grafické služby, designové služby, tiskařské služby, výroba vizuálních stylů, zpracování tiskovin, předtisková příprava
  • digitální tisk, barevný tisk, černobílý tisk, sítotisk, tisk pracovních dokumentů, potisk textilu, kopírovací služby, velkoformátový tisk

Zabýváme se dovozem a distribucí betonových bazénů pro venkovní a vnitřní použíti. Nabízíme jak typové rozměry, tak i atypické tvary a velikosti.

Související články
Hledáte vhodnou společnost pro výrobu a dodání samolepicích a ostatních etiket?
Hledáte vhodnou společnost pro výrobu a dodání samolepicích a ostatních etiket?

Vyrábíme samolepicí etikety, visačky, vstupenky a štítky bez tisku a také s možností tisku až 8 barev v duchu našeho hesla „Rychlost + Kvalita = ZEBRA“.


Potisk triček Praha: Široký sortiment reklamního a sportovního textilu
Potisk triček Praha: Široký sortiment reklamního a sportovního textilu

Firemní trička pro všechny vaše zaměstnance, potisk triček na speciální událost, týmová trička pro váš sportovní tým nebo trika s potiskem pro školní třídy a mnoho dalšího. Tak vypadá část nabídky potisku textilu naší obchodní a reklamní agentury, která byla založena již roku 1990 jako jedna z prvních tiskáren v České republice, zabývající se potiskem trik.


Technika pro akce Praha
Technika pro akce Praha

Potřebujete zajistit překladatelské, tlumočnické, ozvučovací nebo cateringové služby? V tom případě se obraťte na firmu SAN SERVICE, s.r.o., která zajišťuje v této oblasti kompletní servis. Ptáte se, kdo takovéto služby může potřebovat? Zajišťujeme kongresy s mezinárodní účastí, semináře, workshopy, prezentace a večírky, běžné zábavní akce, ale klidně i tiskové konference.


Reklama, která jde s dobou
Reklama, která jde s dobou

Každá firma, která chce, aby se o ní vědělo, potřebuje dobrou reklamu. Záleží na grafickém zpracování, ale také na materiálu, ze kterého bude vyrobena. Současná doba nabízí mnoho různých možností, které kvalitní výrobci polepů a reklamních poutačů dovedou využít.