Standardní i antistatická bublinková fólie – ochranný obalový materiál

CENTROPLAST, s.r.o.

Standardní i antistatická bublinková fólie – ochranný obalový materiál

Veškeré plastové produkty, obaly na potravinové i ostatní výrobky, plastové sáčky, hadice, fólie LDPE/HDPE, ale i pytle, sáčky z bublinkové fólie vyrábí a dodává k krátkém časovém termínu společnost CENTROPLAST, s.r.o., specialista na plastové obalové materiály.

Martina Hrnčířová


57, Nové Sady 683 08
Telefon: +420 734 694 410

Reklamní činnost, marketingové služby.

Informace o subjektu nelze ověřit.
IČ: 75831546
Okres: Vyškov
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: p. Hrnčířová Martina

Telefon:
+420 734 694 410

Email:
hrncirova@jamigroup.cz

Web:


Kontaktní osoby:
p. Hrnčířová Martina

GPS: 49°24′41.47″ N, 16°53′46.72″ E

QR kód firmy Martina Hrnčířová

Prodej domácích spotřebičů - specializovaná elektro prodejna.
Malé, velké domácí spotřebiče – nákup přes e-shop.

Fotovoltaické panely, solární technologie, solární projekty, inovace, servis, logistika.

Fotovoltaické panely, solární technologie, solární projekty, inovace, servis, logistika




Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.