Objevte nový směr ve svém životě s Ivanou Reginou Kupcovou Sádlovou!
Zkušená psychoterapeutka, koučka a mentorka vás provede transformací od dna a naučíte se milovat sami sebe. S její pomocí objevíte sílu přírody a léčebnou moc bylinek. Připojte se k ní na seminářích osobnostního rozvoje a prozkoumejte výklad snů. Kromě toho nabízí okamžité výklady karet po telefonu a poutavá zájezdová představení plná magie a tajemství. Odstartujte novou kapitolu ve svém životě!
K + L, spol. s r.o.
Specialistou na digitální tisk, sítotisk a offsetový tisk je firma K + L, spol. s r.o. Zajistí velkonákladový i malonákladový tisk, potiskne reklamní textil. Spolehnout se také můžete na kreativitu společnosti a schopnost vytvořit grafické prvky, které osloví vaše zákazníky. Firma se také zabývá výrobou výšivek a realizací reklamních ploch na míru.
SANDER SUPPORT LOGISTIC s.r.o.
Společnost SANDER SUPPORT LOGISTIC s.r.o. z Frýdku-Místku se specializuje na zasílatelství, balení, vykládky a nakládky kontejnerů, výrobu a dodávku balení strojů pro přepravu, teplem smrštitelná fólie a další.
OBAL Expert a.s.
Společnost OBAL Expert a.s. nabízí široký sortiment obalových materiálů, jako jsou kartonáže, fólie, lepenky, papíry, pásky, výplně, ochranné prvky a mnoho dalšího. Firma se zaměřuje na exportní balení, vývoj obalových řešení, pěnové fixace, nákup a prodej materiálů určených k balení materiálu a balení nebezpečných látek. Společnost poskytuje rychlé a kvalitní služby šité na míru
Brno
Quantcom, a.s. (Dial Telecom)
Praha 8
Prezentační služby pro firmy, PR články, SEO optimalizace, výroba webu
Evropská databanka s.r.o.
Evropská databanka nabízí svým klientům širokou škálu prezentačních služeb. Stěžejní je uvedení klienta v rozsáhlém on-line katalogu firem. Firemní prezentace jsou v různém rozsahu doplněny o ...
Reklamní služby pro zvýšení image firmy napříč internetem
Evropská databanka poskytuje svým klientům širokou nabídku reklamních služeb. K nejefektivnějším způsobům oslovení zákazníků patří PPC reklama, bannerová reklama a remarketing. Evropská databanka ...
Hledáte způsob, jak zvýšit povědomí o vaší firmě, produktu nebo službě, možná byste měli zvážit psaní PR článků
PR články jsou speciální druh článků, které mají za cíl informovat a přesvědčit vaše potenciální zákazníky o tom, co nabízíte. PR články vám pomohou vytvořit důvěru, loajalitu a autoritu ve vašem ...
Webové stránky, prezentace společností, správa stránek na sociálních sítí
Výroční zpráva firmy - rady pro tvorbu, návrh, grafika, tisk, knihařské zpracování
Kvalitní zpracování firemních katalogů za výhodné ceny – poradenství, grafický návrh, tisk
Digitální tisk malonákladový i velkoformátový - brožury, letáky, katalogy i kalendáře
STK na traktory, zemědělské stroje, přívěsy - mobilní STK na Moravě
KARPJAK
Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí
Firma KARPJAK nám letos svým 30. výročím připomene, že má opravdu dlouholetou tradici. Zabývá se totiž knihařstvím, brašnářstvím, šitím plachet a výrobou ochranných měchů. Právě knihařství se dá označit za řemeslo středověku. Tehdy se totiž začal používat papír a knihtisk. Tento obor však díky firmě KARPJAK nezanikl, a proto se s ním můžete i v dnešní době setkat.
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!
PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.
Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu
Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.
Historie psaní článků
Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie
Evropská databanka nabízí svým klientům širokou škálu prezentačních služeb. Stěžejní je uvedení klienta v rozsáhlém on-line katalogu firem. Firemní prezentace jsou v různém rozsahu doplněny o grafick
Evropská databanka poskytuje svým klientům širokou nabídku reklamních služeb. K nejefektivnějším způsobům oslovení zákazníků patří PPC reklama, bannerová reklama a remarketing. Evropská databanka d
PR články jsou speciální druh článků, které mají za cíl informovat a přesvědčit vaše potenciální zákazníky o tom, co nabízíte. PR články vám pomohou vytvořit důvěru, loajalitu a autoritu ve vašem obor
POLAS VIDEO STUDIO