Ondřej Chaloupka, Dis.


246, Dolní Studénky 788 20
Telefon: +420 607 711 166

Natáčení svateb, plesů, promocí, oslav
- zaznamenání různých firemních, sportovních a společenských akcí
- výroba dokumentů
- zpracování reklamních spotů
Grafické návrhy
- loga
- logotypy
- vizitky
- letáky
- platáky
- tiskoviny
- knihy
- dárkové poukazy
- slevové kupóny
- banery
SEO optimalizace
Tvorba
- www stránky
- redakční systém do www stránek
Registrace domény

IČ: 76131319
Okres: Šumperk
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Dis Kročil Patrik

Telefon:
+420 607 711 166

Email:
jsem@ondrejchaloupka.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Dis Kročil Patrik
funkce: kontaktní osoba

DiS. Chaloupka Ondřej
funkce: majitel


GPS: 49°56′27.42″ N, 16°58′47.75″ E

QR kód firmy Ondřej Chaloupka, Dis.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

KARPJAK

Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

Firma KARPJAK nám letos svým 30. výročím připomene, že má opravdu dlouholetou tradici. Zabývá se totiž knihařstvím, brašnářstvím, šitím plachet a výrobou ochranných měchů. Právě knihařství se dá označit za řemeslo středověku. Tehdy se totiž začal používat papír a knihtisk. Tento obor však díky firmě KARPJAK nezanikl, a proto se s ním můžete i v dnešní době setkat.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie