Pavel Hričina


Na Břehu 307, Katovice 387 11
Telefon: +420 721 856 337

-Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
-Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
-Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
-Pronájem a půjčování věcí movitých
-Velkoobchod a maloobchod
-Zprostředkování obchodu a služeb
-Výroba, opravy a údržba sportovních potřeb, her, hraček a dětských kočárků

IČ: 41915704
DIČ: CZ6904161682
Okres: Strakonice
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč

Telefon:
+420 721 856 337
+420 775 325 887

Email:
obchod@indoorsport.cz
obchod@i247sport.cz
pavel.hricina@indoorsport.cz

Web:



GPS: 49°16′13.62″ N, 13°50′1.1″ E

QR kód firmy Pavel Hričina

Výroba a distribuce zahradnických produktů. Vše od hnojiv, zeminy do květináčů, mulčovací kůry až po substráty a další zahradní produkty.

Čištění a monitoring kanalizačních odpadů.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.