Odhalení tajemství genomu s Biogenem a partnery pro sekvenování

Biogen Praha, s.r.o.

Odhalení tajemství genomu s Biogenem a partnery pro sekvenování

Odhalte tajemství genomu s Biogenem a našimi partnery pro sekvenování! Ve spolupráci s GENEWIZ a Nimagen přinášíme špičkové řešení pro Sangerovo sekvenování, které uspokojí potřeby každého výzkumníka. V Biogenu si uvědomujeme, že cesta k objevování tajemství genomu může být komplikovaná, zejména když nemáte přístup k vlastnímu sekvenátoru. Ale nebojte se, máme pro vás skvělé zprávy! Ve spolupráci s našimi partnery GENEWIZ a Nimagen vám přinášíme špičkové řešení pro Sangerovo sekvenování, které uspokojí potřeby každého výzkumníka.

T&M Creative, s.r.o.


Nový Zlíchov 3172/6, Praha 152 00
SLužby:
- marketingově-poradenská agentura zaměřená především na ho.re.ca (hotel-restaurant-catering) sektor
- vydavatelská činnost
- reklamní činnost
- grafika, design
- webdesing
- výstavnictví a event marketing

Produkty
  • návrhy webových stránek, tvorba webů, optimalizace pro vyhledávače, zpracování webové prezentace
  • počítačové přípravy, digitalizace obrazových předloh, grafické práce, pc platforma, elektronická data
  • pronájem billboardů, realizace marketingových kampaní, budování značky, realizace marketingových průzkumů
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • pořádání výstav, kulturní a informační služby, umělecké vernisáže, pronájem výstavních prostorů, konferenční služby


Související články
Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

KARPJAK

Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

Firma KARPJAK nám letos svým 30. výročím připomene, že má opravdu dlouholetou tradici. Zabývá se totiž knihařstvím, brašnářstvím, šitím plachet a výrobou ochranných měchů. Právě knihařství se dá označit za řemeslo středověku. Tehdy se totiž začal používat papír a knihtisk. Tento obor však díky firmě KARPJAK nezanikl, a proto se s ním můžete i v dnešní době setkat.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie