Tisk propagačních materiálů a knih na ofsetových a digitálních strojích

KLEINWÄCHTER holding s.r.o.

Tisk propagačních materiálů a knih na ofsetových a digitálních strojích

K vysoce kvalitnímu tisku propagačních materiálů, periodik, vizitek, knih využíváme nejmodernější ofsetové a digitální stroje a vedle tisku nabídneme i kopírování, dokončovací práce, laminace, vazby. Komplexní služby v oblasti grafiky a tisku jsou náplní profesionální tiskárny Kleinwächter holding s.r.o. z Frýdku-Místku.

Václav Pastucha


č.p. 46, Ropice 739 61
Telefon: +420 595 615 456

-Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
-Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
-Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
-Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
-Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
-Fotografické služby
-Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
-Velkoobchod a maloobchod
-Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
-Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
Zednictví

Živnost subjektu byla dočasně přerušena.
IČ: 70022747
DIČ: CZ8107155133
Okres: Frýdek-Místek
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 200 tis. až 500 tis. Kč

Telefon:
+420 595 615 456

GPS: 49°42′49.25″ N, 18°37′32.16″ E

QR kód firmy Václav Pastucha





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie