Každý rok je pro nás výzvou nových příležitostí, zážitků a zkušeností s dětmi, které budeme velmi intenzivně provázet prvopočátkem celoživotní náročné cesty za vzděláním.
Človíček, který přichází do procesu předškolního vzdělávání je plný očekávání, nadějí a my dospělí mu musíme umožnit, aby s ohledem na své možnosti získal maximum poznatků, dovedností a způsobilostí potřebných nejen pro další etapu vzdělávání, ale i pro život. Budujeme základy, na kterých bude dítě celý svůj život stavět další patra poznatků, zkušeností, bolístek, ústrků a také šťastných zážitků a prožívání. My učitelé preprimárního vzdělávání vkládáme do vzdělávacího procesu svou odbornost, pedagogickou profesionalitu, metodickou zkušenost a také lidskost, vlídnost, empatii a porozumění.
Pro děti připravujeme vzdělávání promyšleně, koncepčně a odborně na vysoké profesionální úrovni, kreativní a různorodé tak, aby je učení, které má v mateřské škole formu činností bavilo, naplňovalo a těšilo a také s cílem zajištění kvalitní přípravy pro vstup do povinného vzdělávání.
Plníme dětské potřeby bezpečí, jistoty a řádu, lásky a sounáležitosti, úcty a uznání a konečně také seberealizace a sebeuskutečnění, samostatnosti a vlastní iniciativy.