Výroba polepy výloh Praha
Reklamní poutače Praha
Specializace - výroba reklamních poutačů Praha
Výroba polepy výloh Praha
Reklamní poutače Praha
Specializace - výroba reklamních poutačů Praha
Zůstává řezaná grafika nebo řezaná reklama
Vaše firma bude vidět
Za dvacet let působení dokázala firma AAA reklama – Světelná reklama Praha, že právem patří na vrchol ve svém oboru. Zejména poté, co rozšířila své pole působnosti i na reklamu venkovní, kde je možné zadavatelům nabídnout spousty různých možností. Výsledky jejich práce můžete tak spatřit na mnoha viditelných místech, ke kterým patří například výlohy obchodů nebo okna automobilů. K těmto účelům se používají průhledné perforované fólie, které disponují jedinečnými vlastnostmi. Na oknech vozů se chovají jako zrcadlové protisluneční fólie. Zevnitř je okno zcela průhledné, ale dovnitř není možné nahlédnout.
Polepy výloh Praha
Kvalita na první pohled
Výlohu lze polepit několika možnými způsoby. Je ale zapotřebí vědět, že světlejší fólie jsou na výlohách viditelnější nežli tmavé. Je možné také polepit výlohu fólií, která dodá vizuální podobu pískovaného skla. Přesto, že je dnes v grafických oborech využíván ve velké míře digitální tisk, zůstává řezaná grafika nebo řezaná reklama stále na vrcholu. Polep výlohy se také může spojit s instalací fólie, která bude zároveň její ochranou.
Výroba reklamních poutačů Praha
Různé možnosti pro různé účely
Další specializací je výroba reklamních poutačů za pomoci velkoplošného digitálního tisku. Podkladovým materiálem pro poutače nebo reklamní tabule jsou PVC desky, sendvičové materiály typu Dibond, polykarbonát, plexisklo, speciální plasty a také kovové a nerezové tabule. Produkty, které jsou vytvořené digitálním tiskem, jsou opatřené laminem pro zvýšení odolnosti při omývání výloh. V tomto případě se dobře osvědčila kombinace obou technologií – digitálního tisku s řezanou grafikou. Materiály, které se používají, jsou vybrány podle účelu, ke kterému je reklama určena. Krátkodobé PVC fólie (monomerické) mají životnost tři roky. Pokud má být reklama na svém místě po dobu pěti až sedmi let, pak je vhodná polymerická varianta. Deset let vydrží fólie litá. Provedení může být matné, polomastné nebo lesklé.
FIREMNÍ ČLÁNKY