tuningcentrum, s.r.o.


č.p. 27, Dívčice 373 48
Živnost subjektu byla ukončena.

-Výroba stavebních hmot a stavebních výrobků
-Maloobchod motorovými vozidly a jejich příslušenstvím
-Zprostředkování obchodu
-Velkoobchod
-Maloobchod se smíšeným zbožím
-Specializovaný maloobchod
-Maloobchodní prodej a pronájem zvukových a zvukově- obrazových záznamů a jejich nenahraných nosičů
-Maloobchod provozovaný mimo řádné provozovny
-Maloobchod použitým zbožím
-Technické činnosti v dopravě
-Pronájem a půjčování věcí movitých
-Inženýrská činnost v investiční výstavbě
-Organizování sportovních soutěží
-Maloobchod tabákovými výrobky
-Ubytovací služby
-Zprostředkování služeb
-Reklamní činnost a marketing
Silniční motorová doprava - nákladní provozovaná vozidly nebo jízdními soupravami o největší povolené hmotnosti nepřesahující 3, 5 tuny, jsou-li určeny k přepravě zvířat nebo věcí

Produkty
  • prezentační akce, propagační a reklamní kampaně, průzkum trhu, marketingové poradenství
  • komplexní služby reklamy, návrhy kampaní, instalace bannerů a billboardů, polepy vozidel, letáky v MHD


Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie