AMASIA, s.r.o. - Agentura marketingových a sociálně informačních analýz
AMASIA nabízí realizaci výzkumů jak ve formě kvantitativní, tak kvalitativní.
Výzkumy mohou mít charakter šetření:
- jednorázového
- opakovaného
- kontinuálního.
Všechny dále uváděné ceny jsou orientační. AMASIA zastává názor, že každý klient má právo na zcela konkrétní rozpočet akce podle její náročnosti a speciálních požadavků klienta.
Proto na každou poptávku reaguje AMASIA zpracováním projektu výzkumu připraveného na míru klientských představ, včetně nepřekročitelného rozpočtu v daných definovaných podmínkách. Ke všem cenám je třeba připočíst 19% DPH.
Kvantitativní reprezentativní výzkumy (1.000 - 1.200 respondentů) Výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, analýzy sociální marketingové komunikace, B-T-B, B-T-C.
Technika sběru dat - standardizované dotazování respondentů prostřednictvím tazatelské sítě AMASIA, telefonické nebo internetové dotazování.
Výběr vzorku dotázaných: kvótní výběr (podle kvót pohlaví, věk, vzdělání, velikost místa bydliště, region).