SEKURKON, s.r.o.
semináře, kurzy, konference Praha


Thámova 18, Praha 8 - Karlín 180 00
Odborné vzdělávání v oblasti stavebnictví, strojírenství,
energetice, legislativě a ekonomice.

Organizační, vzdělávací, poradenský a zprostředkovatelský servis, technické vzdělávání.

Semináře, kurzy, vzdělávání, školení a konference z oborů:
- právní zákony
- stavebnictví
- školení o veřejných zakázkách
- veřejné zakázky
- spisová služba, skartační řízení, genealogie
- stavebnictví, stavební zákon
- mosty, betony
- ocelové a betonové konstrukce
- strojírenství
- problematika bytových družstev a svj
- semináře ke změnám zákona
- další témata školení podle požadavků

Kurzy otevřené i firemní na míru podle
požadavků klienta.

Poskytujeme organizační zajištění konferencí a kongresů od A do Z.
- příprava a realizace konferencí
- realizace doprovodných výstav
- grafické zpracování a výroba konferenčních tiskovin, vč. sborníků
- tlumočení, tlumočnická technika
- zajištění doprovodných programů, společenské akce, exkurze

Celoroční kurz obchodní ruštiny pro podnikatele,
Intenzivní týdenní kurz obchodní ruštiny pro podnikatele.

Další produkty a služby
  • jazykové kurzy pro firmy, speciální kurzy pro firmy, večerní kurzy pro firmy, přednášky pro zaměstnance, vzdělávání dospělých
  • ubytování a akce pro firmy, prostory pro školení a ubytování, kongresy a semináře s ubytováním, firemní prezentace a kurzy, kongresové centrum, firemní večírky

Jsme moderní zubní klinika v Praze 4 s nadstandardním vybavením. Poskytujeme komplexní stomatologické ošetření na nejvyšší úrovni, preventivní, záchovnou a estetickou stomatologii i ortodoncii.

Související články
Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

POLAS VIDEOSTUDIO

Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.


Firemní akce, školní výlety a další možnosti s veškerým komfortem

SKI AREÁL HLUBOČKY, spol. s r.o.

Firemní akce, školní výlety a další možnosti s veškerým komfortem

Zařídit dětem nezapomenutelný školní výlet a zaměstnancům, či obchodním partnerům zážitky spojené s firmou, tak to dává někdy zabrat. Ale jen do té doby, než najdete skvělé řešení, které poskytuje nejen zážitky, ale také skvělé ubytování a nádherné prostředí. Přesně takové podmínky vám zařídí SKI AREÁL HLUBOČKY, spol. s r.o., Olomouc


Kurzy BOZP a PO: Zajistěte svým zaměstnancům vzdělání v oblasti bezpečnosti i požární ochrany

Vzdělávací středisko

Kurzy BOZP a PO: Zajistěte svým zaměstnancům vzdělání v oblasti bezpečnosti i požární ochrany

Vzdělání v oblasti bezpečnosti a ochrany při práci (BOZP) či požární ochrany (PO) je nezbytnou součástí zaměstnaneckého vztahu. Máte i vy proškolené své zaměstnance? Kurzy BOZP, PO i v oblasti ochrany životního pro zaměstnance pořádá Vzdělávací středisko Ivana Kubičková – T.E.P.


Komplexní služby v oblasti PO a BOZP a protipožárních ucpávek, to je HASTEKO Uherský Brod

HASTEKO s.r.o.

Komplexní služby v oblasti PO a BOZP a protipožárních ucpávek, to je HASTEKO Uherský Brod

Máte doma karmu, kotel či plynové spotřebiče? Pak byste určitě měli dbát na bezpečnost svou i celé rodiny. Chybět by vám neměl požární hlásič, hasící přístroj a detektor oxidu uhelnatého, který včas odhalí problém a ochrání vaše zdraví. Komplexní služby nejen v oblasti PO, ale také BOZP a protipožárních ucpávek, včetně dodávky bezpečnostních zařízení poskytuje firma HASTEKO s.r.o. Uherský Brod.


Další produkty a služby
Pomozte zaměstnancům zvýšit jejich kvalifikaci, navštivte kurzy pro firmy

Pomozte zaměstnancům zvýšit jejich kvalifikaci, navštivte kurzy pro firmy

Každý z nás se alespoň část svého života vzdělává. Navštěvujeme různé instituce, od základní školy až po školu vysokou. Poté dosáhneme na vytouženou metu a většinou si oddychneme, že už máme školní léta za sebou. I přestože se můžeme pyšnit vysokoškolským titulem, neměli bychom v oblasti vzdělávání usnout na vavřínech. To, že jsme sehnali dobře placenou práci, neznamená, že se dalším studiem není třeba zabývat. Každý obor se mění a vyvíjí, tak jako sama společnost. Ani firmy by situaci neměly podceňovat a investovat do dalšího vzdělávání svých zaměstnanců. V takovém případě můžete využít služeb společnosti SEKURKON, která pro vás vzdělávací semináře sestaví na míru.


Odborné firemní semináře - vzdělávání pro stavebnictví, energetiku a strojírenství

Odborné firemní semináře - vzdělávání pro stavebnictví, energetiku a strojírenství

Naše společnost Sekurkon pořádá pravidelné vzdělávací semináře pro nejrůznější oblasti – od stavebnictví a strojírenství až po ekonomiku a státní správu. Našimi klienty jsou jak velké společnosti, tak i malé podniky a kromě vypsaných seminářů nabízíme také vzdělávání ušité na míru.


Konference dozorování - nejen pro investory a projektanty staveb

Konference dozorování - nejen pro investory a projektanty staveb

Semináře, kurzy, konference - to je oblast, ve které se skvěle vyzná firma SEKURKON, s.r.o. V oblasti vzdělávání působí již od roku 1990 a konferenci nebo seminář vám připraví klidně i na klíč s kompletními službami. Novinkou pro rok 2018 je konference pro dozorování, která je vhodná nejen pro investory a projektanty staveb, ale i pro širší veřejnost.


Chcete ovládat ruský jazyk? Navštivte kurzy ruštiny

Chcete ovládat ruský jazyk? Navštivte kurzy ruštiny

Ruština je jazyk, který se vyplatí znát. Obchodní vztahy s Ruskem jsou na dobré úrovni a je mnoho profesí, kde je potřeba vládnout tímto krásným jazykem. Pracujete v oblasti obchodu a marketingu, financí, výroby nebo práva? Chcete prohloubit své znalosti ruského jazyka, abyste mohli vystupovat sebejistě a komunikovat v ruštině i na odborná témata? Kurzy ruštiny společnosti SEKURKON jsou možná určeny právě vám.


Seminář Zadržování vody v krajině – krajinné a protipovodňové úpravy, dotace

Seminář Zadržování vody v krajině – krajinné a protipovodňové úpravy, dotace

Seminář na téma Zadržování vody v krajině pořádaný v září 2018 společností SEKURKON, s.r.o. má za cíl seznámit účastníky s vhodnými krajinnými úpravami a s možnostmi získání dotací.


Seminář Building Information Management – příklady metody BIM z praxe

Seminář Building Information Management – příklady metody BIM z praxe

Zajímáte se o aktuální vývoj metody BIM a chcete se dozvědět více informací ze současné praxe? Navštivte seminář Building Information Management, který pořádá společnost SEKURKON, s.r.o. z Prahy.


Seminář - konkrétní aplikace a aplikovatelnost 3D tisku do reálné výroby

Seminář - konkrétní aplikace a aplikovatelnost 3D tisku do reálné výroby

3D tisk je v současnosti novou energií do výroby. Seminář, který se věnuje nejnovějším trendům v této oblasti můžete navštívit 30.5.2018 v Olomouci.


Speciální Betony 2017 - XIV. konference se zahraniční účastí - 10. - 11. října 2017 – pod záštitou ČVUT

Speciální Betony 2017 - XIV. konference se zahraniční účastí - 10. - 11. října 2017 – pod záštitou ČVUT

XIV. konferenci se zahraniční účastí na téma Speciální Betony 2017 pořádá ve dnech 10. – 11. října 2017 pořádá pod záštitou rektora ČVUT společnost SEKURKON, s.r.o.


Technický dozor stavebníka se zaměřením na dozor na pozemních stavbách - seminář 21. listopadu 2017 Brno

Technický dozor stavebníka se zaměřením na dozor na pozemních stavbách - seminář 21. listopadu 2017 Brno

Pohybujete se ve stavebnictví? Navštivte seminář na téma Technický dozor stavebníka se zaměřením na dozor na pozemních stavbách, který pořádá dne 21. listopadu 2017 v Brně společnost SEKURKON, s.r.o.


Intenzivní týdenní kurz obchodní ruštiny pro podnikatele Praha

Intenzivní týdenní kurz obchodní ruštiny pro podnikatele Praha

Jste z Prahy, máte rusky mluvící obchodní partnery a potřebujete rychle zlepšit jazykové znalosti? Pomůže Vám intenzivní týdenní kurz obchodní ruštiny pro podnikatele pořádaný firmou SEKURKON, s.r.o.


Celoroční kurz ruštiny pro podnikatele s rodilým mluvčím - Praha

Celoroční kurz ruštiny pro podnikatele s rodilým mluvčím - Praha

Využíváte při práci ruštinu a chcete zdokonalit její úroveň a hledáte dobrý kurz ruštiny pro podnikatele? Potřebujete rozšířit slovní zásobu o slovíčka z oblasti podnikání? A nebo víte, že by se vám do budoucna obchodní ruština mohla hodit? Naše společnost SEKURKON pořádá celoroční kurz obchodní ruštiny určený speciálně pro podnikatele. Celoroční kurz ruštiny pro podnikatele tvoří celkem 30 lekcí a výuka probíhá dvakrát týdně. Časový harmonogram přizpůsobíme požadavkům každé skupiny. Výuku u nás zajišťují vysokoškolsky vzdělaní rodilí mluvčí a program kurzu je sestaven tak, aby byla probrána všechna klíčová témata i pojmy, se kterými se mohou podnikatelé během své práce setkat. Z kurzu ruštiny si mimo jiné odnesete cenné znalosti a bohatou slovní zásobu z různých oblastí: - prezentace firmy, nového zboží i služeb - vedení a průběh obchodního jednání - jednání o ceně a platebních podmínkách - jednání o termínech dodávky - jednání o balení a značení zboží - jednání o přepravě a pojištění zboží - reklamace - kupní a dodací smlouvy, smlouvy o dílo, smlouvy o poskytnutí služeb - obchodní korespondence - pojištění - smlouvy o pronájmu, podnájmu a leasingu - bankovní produkty na podporu českých exportérů Přihlášku do kurzu ruštiny pro podnikatele i další informace najdete na našich webových stránkách.


Semináře a konference  pro firmy Praha - roční kurzy ruštiny pro podnikatele

Semináře a konference pro firmy Praha - roční kurzy ruštiny pro podnikatele

Semináře ruského jazyka na klíč a konference o stavebnictví připravujeme na míru potřebám zákazníků.


22. Mezinárodní sympozium Mosty 2017 -  program 22. mezinárodního Stavebního veletrhu IBF

22. Mezinárodní sympozium Mosty 2017 - program 22. mezinárodního Stavebního veletrhu IBF

Mosty – stavby spojující národy a generace - MOSTY 2017 Pořadatel Mezinárodního sympozia společnost SEKURKON s.r.o., Vás zve 27. - 28. dubna 2017 do Hotelu Voroněž - Křížkovského 47 v Brně.


Stavební veletrh Brno 2016 - 21. mezinárodní sympozium Mosty-Bridges

Stavební veletrh Brno 2016 - 21. mezinárodní sympozium Mosty-Bridges

V roce 2016 máte možnost navštívit stavební veletrh v Brně, který hostí 21. mezinárodní sympozium Mosty-Bridges. V prvním okruhu máte možnost shlédnout a poslechnout si výklad o výstavbách, správě a údržbách mostů v České republice a poučit se o nejnovějších legislativách a normách pro mostní stavbu. Druhé téma se zaobírá mosty v zahraničí, jejich realizacemi a případnými haváriemi. Zjistíte, jaké nové technologie a materiály se v cizině používají a s jakými výsledky. V dalším okruhu se dozvíte o nových vědeckých poznatcích o mostních konstrukcích a materiálech. Odhalíme Vám také několik projektů pro novostavby, renovace a přestavby. Sympozium probíhá 20. -22. 4. 2016 v Brně. Pro více informací a pro přihlášení do soutěže „Mostní dílo 2014“ využijte soubory na našich internetových stránkách


20. MEZINÁRODNÍ SYMPOZIUM MOSTY 2015

20. MEZINÁRODNÍ SYMPOZIUM MOSTY 2015

SYMPOZIUM MOSTY - BRIDGES 2015


XVII. KONFERENCE OCELOVÉ KONSTRUKCE 2015

XVII. KONFERENCE OCELOVÉ KONSTRUKCE 2015

Konference OCELOVÉ KONSTRUKCE 2015 je pořádána ve spolupráci s VŠB-TU Ostrava a VUT v Brně, pod záštitou děkana Strojní fakulty VŠB - TU Ostrava doc. Ing. Iva Hlavatého, Ph.D.


Seminář speciální betony 2014

Seminář speciální betony 2014

Společnost SEKURKON, s.r.o. nabízí seminář se zahraniční účastí SPECIÁLNÍ BETONY 2014. Datum konání akce: čtvrtek – pátek 16. - 17. října 2014 Místo konání akce: Hotel Skalský Dvůr, Lísek 52, Bystřice nad Pernštejnem Cena: Cena od: 3967 bez DPH Zveme Vás na 11. konferenci se zahraniční účastí. Budeme se věniovat problematice speciálních okruhů. Seminář má 3 tématické okruhy. 1. Betony v extrémních podmínkách 2. Vysokohodnotné betony 3. Ostatní speciální betony . Pokud budete mít dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


Celoroční kurz obchodní ruštiny Praha

Celoroční kurz obchodní ruštiny Praha

Společnost SEKURKON, s.r.o. nabízí celoroční kurz obchodní ruštiny. Kurz: - pro podnikatele - pro pokročilé. Cena kurzu: od 7.000Kč bez DPH Celoroční kurz obchodní ruštiny – 30 lekcí (60 hodin) (časový harmonogram přizpůsobíme požadavkům skupiny). Program kurzu: Seznámení. Pojem právnické osoby. Prezentace firmy. Prezentace nového zboží a služeb (1). Prezentace nového zboží a služeb (2). Vedení obchodních jednání. Průběh jednání. Jednáni o ceně a platebních podmínkách (1). Jednáni o ceně a platebních podmínkách (2). Jednání o termínech dodávky (1). Jednání o termínech dodávky (2). Jednání o balení, značení zboží (1). Jednání o balení, značení zboží (2). Jednání o dopravě a pojištění zboží (1). .Jednání o dopravě a pojištění zboží (2). Reklamace (1). Reklamace (2). Kupní smlouvy. Dodací smlouvy. Smlouvy o dílo. Smlouvy o pronájmu, podnájmu a leasingu. Kurz končíme závěrečným testem.


Mezinárodní sympozium Mosty - Bridges 19. ročník Brno

Mezinárodní sympozium Mosty - Bridges 19. ročník Brno

Společnost SEKURKON, s.r.o Vás zve na 19. MEZINÁRODNÍ SYMPOZIUM MOSTY - BRIDGES 2014, které je pořádané v rámci doprovodného programu 19. mezinárodního stavebního veletrhu IBF. Místo konání: Brno, Hotel Voroněž, Křížkovského 47, Datum akce: 24. - 25. dubna 2014 Cena akce od: 3700Kč bez DPH Téma: Výstavba, správa a údržba - mostní objekty v ČR Mosty ve světě a v Evropě Věda a výzkum - mosty v ČR Projekty a realizace mosty v ČR. Veškeré informace o odborných akcích, příčiny vad, věděcké poznatky s mostních konstrukcích a další. Na sympoziu budou uděleny diplomy Mostní dílo 2012. Na akci jste všichni srdečně zváni.


Řízení výstavbových projektů

Řízení výstavbových projektů

ŘÍZENÍ VÝSTAVBOVÝCH PROJEKTŮ středa 19. března 2014 AZ personalistika, Olšanská 1a, 130 00 Praha 3 – Žižkov Zařazeno v akreditovaném vzdělávacím systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Charakteristika semináře: Cílem je seznámit účastníky s problematikou řízení stavebních projektů a s doporučenými metodami a postupy projektového managementu s ohledem na specifika projektů ve výstavbě. Účastníci získají praktický přehled o základních oblastech projektového řízení od záměru přes plánování a operativní řízení až k vyhodnocení projektu, včetně řízení kvality, rizik, komunikace, organizace a obstarávání se zaměřením na specifika projektů ve výstavbě. Seminář je určen: Všem, kteří se podílejí (od projektantů po dodavatele) v investorských, projektových, dodavatelských a realizačních firmách a ve stavebních úřadech na přípravě, zadávání, kontrole a řízení stavebních projektů. Program semináře: • Projekt a projektové řízení – základní pojmy, specifika stavebních projektů, životní cyklus výstavbových projektů • Cíle a strategie projektu, proveditelnost projektu, ekonomické aspekty řízení projektů (ekonomické hodnocení, cash-flow projektu) • Plánování projektu – plánování času, nákladů a zdrojů, organizace a komunikace, doporučené metody a nástroje • Řízení rizik, kvality a obstarávání (procurement) – normy a standardy pro řízení kvality, nástroje řízení kvality, fáze řízení rizik (identifikace nebezpečí, ohodnocení rizika, opatření ke snížení rizika), metody analýzy rizik, dodavatelské systémy, jejich výhody a nevýhody, řízení smluv, claim management • Řízení realizace stavebních projektů – operativní řízení a hodnocení průběhu stavebního projektu, průběžný reporting, řízení změn, řešení problémů


Smluvní podmínky FIDIC v Česku i zahraničí

Smluvní podmínky FIDIC v Česku i zahraničí

SMLUVNÍ? PODMÍNKY FIDIC V ČESKU I ZAHRANIČÍ čtvrtek 27. února 2014 AZ personalistika, Olšanská 1a, 130 00 Praha 3 – Žižkov Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Charakteristika semináře: Seminář seznámí posluchače se vzory obchodních podmínek výstavbových projektů FIDIC (Mezinárodní federace konzultačních inženýrů) a s jejich uplatněním v Česku, například v oblasti výstavby dopravní infrastruktury a metra, kde jsou využity v podobě Obchodních podmínek staveb pozemních komunikací, respektive Všeobecných obchodních podmínek Magistrátu hlavního města Prahy. Seminář bude obsahovat řešení případových studií a trénink claim managementu například s tématy přerušení realizace stavby a jeho dopadu do ceny díla, prodloužení lhůty pro dokončení s jeho následky, akceleraci realizace apod. Indikativní obsah níže. Seminář je urč?en: Seminář je zaměřen na investory, zadavatele (ať privátního nebo veřejného, na úrovní celostátní, krajské nebo obecní), developery, subjekty dozoru, správce stavby a zhotovitele výstavbového projektu. Získané informace využijí manažeři stavebních společností, vedoucí projektů, stavbyvedoucí, přípraváři, konzultační inženýři, znalci, poradci, podnikoví právníci nebo advokáti z oblasti závazkových vztahů a veřejných zakázek, stejně tak rozhodci nebo soudci, kteří rozhodují spory z výstavbových projektů.


NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ (s účinností od 1.1.2014)

NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ (s účinností od 1.1.2014)

NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ (s účinností od 1.1.2014) středa 15. ledna 2014 AZ personalistika, Olšanská 1a, 130 00 Praha 3 – Žižkov Charakteristika semináře: Základní seznámení s novým občanským zákoníkem (zákon č.89/2012 Sb.), který nabývá účinnosti dnem 1.1.2014. V rámci semináře budou účastníci seznámeni se současným stavem právní úpravy a s novým stavem. V tomto směru se bude jednat o informaci základní. Těžiště semináře spočívá v seznámení se s NOZ a ve výkladu některých jeho ustanovení. Pro podnikání je především důležitá znalost problematiky právních jednání, úpravy závazkových vztahů a jejich nejdůležitější části- smluv. Této oblasti bude věnována hlavní pozornost a tato oblast bude hlavní náplní semináře. Seminář je zařazen v akreditovaném vzdělávacím systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Účastníci obdrží studijní materiály - ÚZ 900. Seminář je určen: Tento seminář je určen především managementu obchodních společností a dále osobám pracujícím na pozicích, na kterých musí řešit právní problematiku (zejm. smluvní agenda, výkon práv k nemovitostem). Program jednodenního semináře: 1. Úvod do problematiky civilně právní úpravy 2. Současné schéma právní úpravy - občanský zákoník - obchodní zákoník - zákon o rodině - zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním 3. Schéma nové právní úpravy - občanský zákoník - zákon o obchodních korporacích - zákon o mezinárodním právu soukromém 4. Právní jednaní 5. Závazkové právo-obecná část 6. Právo smluv 7. Diskuze, odpovědi na dotazy, závěr


Veřejné zakázky - Rozhodovací praxe ÚOHS

Veřejné zakázky - Rozhodovací praxe ÚOHS

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY, HLAVNÍ ZMĚNY PODLE NOVELY č. 55/2012 Sb., CHYBY ZADAVATELŮ VE SVĚTLE ROZHODOVACÍ PRAXE ÚOHS Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Charakteristika semináře: Podrobná prezentace zákona č. 55/2012 Sb., tzv. transparentní novely zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, zejména s ohledem na hlavní změny, které tato úprava přinesla, a seznámení účastníků s nejčastějšími pochybeními zadavatelů veřejných zakázek s ohledem na rozhodovací praxi ÚOHS. Seminář je určen osobám, které se zabývají komplexní administrací zadávacího řízení. Seminář je určen: Cílovou skupinou jsou osoby zastupující zadavatele i dodavatele, jejichž zájmem je zákonné a efektivní zadávání veřejných zakázek. Seminář je určen zájemcům, kteří se v problematice veřejných zakázek již orientují. Pozornost bude věnována především novele zákona. PROGRAM SEMINÁŘE: Blok č. 1: Prezentace základních změn, které přinesla transparentní novela zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, snížení hranice pro postup podle zákona, rozšíření definice dotovaného zadavatele, nová úprava hodnotících kritérií, nová úprava kvalifikačních předpokladů, nové povinnosti zadavatelů před zahájením zadávacího řízení, zpřísnění podmínek pro zadávaní veřejných zakázek na stavební práce, nová povinnost uveřejnit předběžné oznámení, nová povinnost odůvodnění stanovení předmětu veřejné zakázky, povinnost uveřejnění uzavřené smlouvy a skutečně uhrazené ceny, nové pojmy v zákoně o veřejných zakázkách – „významná veřejná zakázka, osoba se zvláštní způsobilostí, hodnotitel veřejné zakázky". Blok č. 2: Prezentace nejčastějších chyb zadavatelů při vymezení předmětu veřejné zakázky a v průběhu zadávacího řízení s ohledem na rozhodovací praxi ÚOHS – pochybení zadavatelů při stanovení předmětu veřejné zakázky – nedostatečná specifikace předmětu veřejné zakázky, stanovení diskriminačních požadavků na kvalifikaci dodavatelů, nedostatečné vymezení obchodních podmínek, nezákonné použití jednacího řízení bez uveřejnění. Účastníci mohou zaměření semináře ovlivnit tím, že zašlou organizátorovi s přihláškou akce (nebo na e-mail sekurkon@sekurkon.cz) své náměty a konkrétní dotazy, na které lektor připraví odpovědi a aktuálně je zařadí do programu semináře. Časový harmonogram: 08:30 – 09:00 registrace 09:00 – 10:30 blok č. 1 10:30 – 10:45 přestávka na kávu 10:45 – 12:00 pokračování bloku č.1 12:00 – 13:00 přestávka na oběd (oběd není v ceně vložného) 13:00 – 14:30 blok č. 2 14:30 – 14:45 přestávka na kávu 14:45 – 16:00 pokračování bloku č.2


Školení pro stavbyvedoucí a mistry

Školení pro stavbyvedoucí a mistry

ŠKOLENÍ PRO STAVBYVEDOUCÍ A MISTRY čtvrtek 28. února 2013 Hotel Slavia, Solniční 15/17, Brno Pořádáno ve spolupráci s Fakultou stavební VUT v Brně. Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Zařazeno do cyklu kvalifikačních seminářů a kurzů akreditovaných MŠMT ČR. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování s platností 3 roky. Charakteristika semináře: Seminář seznámí účastníky s problematikou řízení stavebních činností, se kterou se stavbyvedoucí a mistři setkávají denně v oblasti zákonů, přípravy staveb, činnosti stavbyvedoucího, kvality stavebních prací a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi. Seminář je určen: Stavbyvedoucím, mistrům a ostatním osobám činným v rámci procesu výstavby. Účastníci obdrží sylaby přednášek lektorů a odbornou publikaci „Příprava a realizace staveb" (CERM). PROGRAM SEMINÁŘE Práce stavbyvedoucího: Spolupráce se subdodavateli, předávací a přejímací řízení, fakturace, základní práva a povinnosti stavbyvedoucího, operativní plán, stavební deník, spolupráce se stavebníkem a projektantem. Bezpečnost a ochrana zdraví, rizika: Všeobecné předpisy, předpisy pro stavebnictví, zdravotní a hygienické předpisy, pracovní úrazy a jejich prevence, dokumentace BOZ. Vady a poruchy staveb. Působnost stavbyvedoucího podle nejnovějších legislativních předpisů. Ukončení školení, diskuze a předání osvědčení. Úprava programu vyhrazena. Časový harmonogram: 08:30 – Registrace účastníků 09:00 – zahájení školení 12:00 – polední přestávka 13:00 – pokračování školení 16:30 – předání osvědčení – závěr


Nový občanský zákoník a změny, které přináší

Nový občanský zákoník a změny, které přináší

NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ (platný od 1.1.2014) úterý 23. dubna 2013 Hotel Olympik, Sokolovská 138, Praha 8 Charakteristika semináře: Základní seznámení s novým občanským zákoníkem (zákon č.89/2012 Sb.), který nabývá účinnosti dnem 1.1.2014. V rámci semináře budou účastníci seznámeni se současným stavem právní úpravy a s novým stavem. Těžiště semináře spočívá v seznámení se a ve výkladu nového občanského zákoníku s poukazem na nový zákon o obchodních korporacích (zákon č. 90/2012 Sb.) a nový zákon o mezinárodním právu soukromém (zákon č. 91/2012 Sb.). Pro podnikání je především důležitá znalost práva obchodních společností a práva obchodních smluv. Těmto dvěma oblastem bude věnována větší pozornost. Účastníci obdrží studijní materiály - ÚZ 900 a ÚZ 901. Seminář je určen: Tento seminář je určen především managementu obchodních společností a dále osobám pracujícím na pozicích, na kterých musí řešit právní problematiku (zejm. smluvní agenda, výkon práv k nemovitostem). Program jednodenního semináře: 1. Úvod do problematiky civilně právní úpravy 2. Současné schéma právní úpravy - občanský zákoník - obchodní zákoník - zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním 3. Schéma nové právní úpravy - občanský zákoník - zákon o obchodních korporacích - zákon o mezinárodním právu soukromém 4. Srovnání současné a nové právní úpravy 5. Právo obchodních společností 6. Právo obchodních smluv 7. Diskuze, odpovědi na dotazy, závěr Časový harmonogram: 8.30 - 9:00 hod. - registrace 9:00 - 10:30 hod. - 1. programový blok 10:30 - 10:45 hod. - přestávka na kávu 10:45 - 12:00 hod. - 2. programový blok 12:00 - 13:00 hod. - přestávka na oběd (oběd není v ceně vložného) 13:00 - 14:30 hod. - 3. programový blok 14:30 - 14:45 hod. - přestávka na kávu 14:45 - 16:00 hod. - 4. programový blok


Velká novela stavebního zákona a její dopad pro osoby vykonávající vybrané činnosti ve výstavbě

Velká novela stavebního zákona a její dopad pro osoby vykonávající vybrané činnosti ve výstavbě

11. ledna 2013 Hotel Slavia, Solniční 15/17, Brno Charakteristika semináře: Seminář je zaměřen na představení změn v procesu výstavby, které přinesla novela stavebního zákona provedená zákonem č. 530/2012 s účinností od 1.1.2013. Hlavní důraz bude poukázán na změny v právech a povinnostech osob vykonávající vybrané činnosti ve výstavbě (osoba projektanta, stavbyvedoucího, stavební dozor), změny v realizaci stavebních záměrů (územní řízení, povolování staveb, realizace staveb prostřednictvím certifikátu) , změny v náležitostech PD, změny v oblasti správního trestání a další vybrané otázky stavebního práva. Účastíci obdrží publikaci ÚZ 922 (Sagit) Stavební zákon 2013. Osnova : I. blok 1. obecně úvod k novele, 2. změny v postavení stavebních úřadů, 3. změny v postavení dotčených orgánů státní správy 4. změny v územním řízení, územní souhlas a veřejnoprávní smlouvy II.blok 5. změny v režimu povolování staveb, ohlášení, stavební povolení 6. certifikát autorizovaného inspektora, veřejnoprávní smlouva 7. změny v oblasti požadavků na PD. III. blok 8. změny v užívání dokončené stavby 9. změny v právech a povinnostech osob činných ve výstavbě 10 správní trestání 11 vybrané otázky stavebního práva Lektoři: JUDr. Petra Adámková - viz lektoři JUDr. Alena Kliková, Ph.D. - Masarykova univerzita v Brně Časový harmonogram: 08.30 Registrace účastníků 09.00 Zahájení odborného programu 11.00 Přestávka – občerstvení, káva 13.00 Pokračování odborného programu – diskuze 14.00 Předpokládané ukončení semináře


Praha jednodenní seminář -  Nový občanský zákoník a změny, které přináší

Praha jednodenní seminář - Nový občanský zákoník a změny, které přináší

Společnost SEKURKON, s.r.o nabízí jednodenní seminář NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK A ZMĚNY, KTERÉ PŘINÁŠÍ (platný od 1.1.2014). Termín akce: 6.12.2012 Praha 8 Hotel Olympik, Sokolovská 138 Praha 8, 186 76 Charakteristika semináře: Základní seznámení s novým občanským zákoníkem (zákon č.89/2012 Sb.), který nabývá účinnosti dnem 1.1.2014. Účastníci budou seznámeni se současným stavem právní úpravy a s novým stavem. Těžiště semináře spočívá v seznámení se a ve výkladu nového občanského zákoníku s poukazem na nový zákon o obchodních korporacích (zákon č. 90/2012 Sb.) a nový zákon o mezinárodním právu soukromém (zákon č. 91/2012 Sb.). Pro podnikání je především důležitá znalost práva obchodních společností a práva obchodních smluv. Těmto dvěma oblastem bude věnována větší pozornost. Více info naleznete viz odkaz níže:


Veřejné zakázky - hlavní změny podle novely č. 55/2012 Sb.,

Veřejné zakázky - hlavní změny podle novely č. 55/2012 Sb.,

Veřejné zakázky - Rozhodovací praxe ÚOHS Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Charakteristika semináře: Podrobná prezentace zákona č. 55/2012 Sb., tzv. transparentní novely zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, zejména s ohledem na hlavní změny, které tato úprava přinesla, a seznámení účastníků s nejčastějšími pochybeními zadavatelů veřejných zakázek s ohledem na rozhodovací praxi ÚOHS. Seminář je určen osobám, které se zabývají komplexní administrací zadávacího řízení. Seminář je určen: Cílovou skupinou jsou osoby zastupující zadavatele i dodavatele, jejichž zájmem je zákonné a efektivní zadávání veřejných zakázek. Seminář je určen zájemcům, kteří se v problematice veřejných zakázek již orientují. Pozornost bude věnována především novele zákona. PROGRAM SEMINÁŘE: Blok č. 1: Prezentace základních změn, které přinesla transparentní novela zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, snížení hranice pro postup podle zákona, rozšíření definice dotovaného zadavatele, nová úprava hodnotících kritérií, nová úprava kvalifikačních předpokladů, nové povinnosti zadavatelů před zahájením zadávacího řízení, zpřísnění podmínek pro zadávaní veřejných zakázek na stavební práce, nová povinnost uveřejnit předběžné oznámení, nová povinnost odůvodnění stanovení předmětu veřejné zakázky, povinnost uveřejnění uzavřené smlouvy a skutečně uhrazené ceny, nové pojmy v zákoně o veřejných zakázkách – „významná veřejná zakázka, osoba se zvláštní způsobilostí, hodnotitel veřejné zakázky". Blok č. 2: Prezentace nejčastějších chyb zadavatelů při vymezení předmětu veřejné zakázky a v průběhu zadávacího řízení s ohledem na rozhodovací praxi ÚOHS – pochybení zadavatelů při stanovení předmětu veřejné zakázky – nedostatečná specifikace předmětu veřejné zakázky, stanovení diskriminačních požadavků na kvalifikaci dodavatelů, nedostatečné vymezení obchodních podmínek, nezákonné použití jednacího řízení bez uveřejnění. Časový harmonogram: 08:30 – 09:00 registrace 09:00 – 10:30 blok č. 1 10:30 – 10:45 přestávka na kávu 10:45 – 12:00 pokračování bloku č.1 12:00 – 13:00 přestávka na oběd (oběd není v ceně vložného) 13:00 – 14:30 blok č. 2 14:30 – 14:45 přestávka na kávu 14:45 – 16:00 pokračování bloku č.2


Odpady, ekologická újma a další zákony k ochraně životního prostředí, ohlašování za rok 2012

Odpady, ekologická újma a další zákony k ochraně životního prostředí, ohlašování za rok 2012

Odpady, ekologická újma a další zákony k ochraně životního prostředí, ohlašování za rok 2012 čtvrtek 17. ledna 2013 Hotel Čechie, U Sluncové 618, 186 00 Praha 8 Charakteristika semináře: Praktický výklad aktuálních povinností vyplývajících ze zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech (novela připravená k 1. 1 2013), nového zákona č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší platného od 1 .9. 2012, zákona č. 350/2011 Sb., o chemických látkách a směsích platného od 1. 1. 2012, nového zákona č. 73/2012 Sb,.o „chladivech" platného od 1 .9. 2012, zákona č. 254/2001 Sb., o vodách, zákona č. 59/2006 Sb., o prevenci závažných havárií, zákona č 76/2002 o integrovaném povolování, zákona č. 25/2008 Sb. o IRZ a ISPOP a zákona č. 167/2008 Sb. o předcházení ekologické újmě, který přináší k 1. 1. 2013 novou povinnost pro většinu podnikatelských subjektů a státních organizací. Seminář je určen: pro technické ředitele, vedoucí pracovníky, podnikové ekology, manažery EMS, pracovníky státní správy, obecních i městských úřadů, kteří se, při výkonu své pracovní činnosti, potřebují orientovat v problematice zákonů k ochraně životního prostředí a jejich uvádění do praxe. Program semináře: Blok č. 1 - odpadové hospodářství po novele „konkurenceschopnost" - povinnosti původce odpadů, oprávněné osoby, odpadový hospodář, základní popis odpadu, rozbory, Katalog odpadů, ILNO evidence a ohlašování, přeprava odpadů, EPLNO, POH, odpadové hospodářství v praxi - nakládání s chemickými látkami a směsmi – povinnosti uživatele chemických látek a směsí, bezpečnostní listy, REACH, CLP, písemná pravidla, autorizovaná osoba, bezpečné nakládání s chemickými látkami v praxi, prevence závažných havárií, protokol o nezařazení Blok č. 2 - ochrana ovzduší - nový zákon o ochraně ovzduší, prováděcí vyhláška, změny v kategorizaci zdrojů znečišťování ovzduší, měření emisí, nová úprava poplatků za znečišťování ovzduší, průběžná a souhrnná provozní evidence, kontroly technického stavu kotlů, změny stávajících povolení k provozu zdrojů znečišťování - ochrana vod – vodní díla, povolení k nakládání s vodami, nakládání se závadnými látkami, provozní řády, poplatkové přiznání, povodňové plány, havarijní plány, zákon o vodovodech a kanalizacích - integrovaná prevence, IRZ, ISPOP – ohlašovací povinnosti - ekologická újma – základní povinnosti, provozní činnosti, základní hodnocení rizik, tabulka hodnocení, mapové podklady, podrobné hodnocení rizik, pojištění, EMS - výkon kontrolní činnosti v oblasti životního prostředí, pokuty Účastníci mohou zaměření semináře ovlivnit tím, že zašlou organizátorovi s přihláškou akce (nebo na e-mail sekurkon@sekurkon.cz) své náměty a konkrétní dotazy, na které lektor připraví odpovědi a aktuálně je zařadí do programu semináře. Časový harmonogram: 08:30 – 09:00 registrace 09:00 – 10:30 blok č. 1 10:30 – 10:45 přestávka na kávu 10:45 – 12:00 pokračování bloku č. 1 12:00 – 13:00 přestávka na oběd (oběd není v ceně vložného) 13:00 – 14:30 blok č. 2 14:30 – 14:45 přestávka na kávu 14:45 – 16:00 pokračování bloku č. 2


Školení a semináře pro mistry a stavbyvedoucí pracovníky v Praze

Školení a semináře pro mistry a stavbyvedoucí pracovníky v Praze

Školení pro mistry a stavbyvedoucí pracovníky pořádá společnost SEKURKON, s.r.o., se sídlem v Praze. Pořádáno ve spolupráci s Fakultou stavební VUT v Brně. Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Zařazeno do cyklu kvalifikačních seminářů a kurzů akreditovaných MŠMT ČR. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování s platností 3 roky. Charakteristika semináře: Seminář seznámí účastníky s problematikou řízení stavebních činností, se kterou se stavbyvedoucí a mistři setkávají denně v oblasti zákonů, přípravy staveb, činnosti stavbyvedoucího, kvality stavebních prací a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi. Seminář je určen: Stavbyvedoucím, mistrům a ostatním osobám činným v rámci procesu výstavby. Účastníci obdrží sylaby přednášek lektorů a odbornou publikaci „Příprava a realizace staveb" (CERM). PROGRAM SEMINÁŘE Práce stavbyvedoucího: Spolupráce se subdodavateli, předávací a přejímací řízení, fakturace, základní práva a povinnosti stavbyvedoucího, operativní plán, stavební deník, spolupráce se stavebníkem a projektantem. Bezpečnost a ochrana zdraví, rizika: Všeobecné předpisy, předpisy pro stavebnictví, zdravotní a hygienické předpisy, pracovní úrazy a jejich prevence, dokumentace BOZ. Vady a poruchy staveb. Působnost stavbyvedoucího podle nejnovějších legislativních předpisů. Ukončení školení, diskuze a předání osvědčení. Úprava programu vyhrazena. Časový harmonogram: 08:30 – Registrace účastníků 09:00 – zahájení školení 12:00 – polední přestávka 13:00 – pokračování školení 16:30 – předání osvědčení – závěr


Zkoušení vlastností betonu a jeho složek

Zkoušení vlastností betonu a jeho složek

ZKOUŠENÍ VLASTNOSTÍ BETONU A JEHO SLOŽEK Rozšířeno o problematiku speciálních betonů Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 2 body a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 3 body. Charakteristika semináře: Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními vlastnostmi betonu a jeho složek, včetně jejich zkoušení. Při přednáškách budou podány informace o ČSN EN 206 „Beton – část 1: Specifikace, vlastnosti, výroba a shoda". Současné požadavky na kvalitu betonu vyžadují, aby projektanti a pracovníci odborných firem byli seznámeni s vlivy, které mohou ovlivnit kvalitu a spolehlivost betonové konstrukce. Účastníci kurzu získají informace o současných poznatcích z oblasti dopravy betonové směsi, zpracování betonu, stříkaného betonu, koroze výztuže a betonu a způsobech jejich ochrany. Seminář je určen: Projektantům inženýrských a pozemních staveb, pracovníkům investorských, dodavatelských a realizačních firem, pracovníkům firem zabývajících se výrobou a zkoušením betonu a pracovníkům stavebních úřadů. UPOZORNĚNÍ: V průběhu semináře probíhá výuka s praktickými ukázkami zkoušení v laboratořích Kloknerova ústavu. Na závěr účastníci obdrží osvědčení o absolvování tohoto kvalifikačního kurzu – platnost 3 roky.


Seminář, norma ČSN 73 2604, téma kontrola, údržba a revize ocelových konstrukcí pozemních a inženýrských staveb..

Seminář, norma ČSN 73 2604, téma kontrola, údržba a revize ocelových konstrukcí pozemních a inženýrských staveb..

Nabídka semináře, téma na posuzování shody dle ČSN EN 1090-1 (označování výrobků značkou CE) a na normu pro kontrolu a údržbu ocelových konstrukcí pořádá Česká asociace ocelových konstrukcí ve spolupráci se společností SEKURKON s.r.o. školicí seminář na téma: Nová norma ČSN 73 2604 „Ocelové konstrukce – Kontrola a údržba ocelových konstrukcí pozemních a inženýrských staveb" – revize ČSN 73 2601 Účel normy a její návaznost, systém norem EN a ISO Zatřídění konstrukcí Dokumentace konstrukce Kontroly dokumentace, posudky a přepočty Prohlídky konstrukce Údržba a opravy Opatření u nevyhovujících konstrukcí Revidovaná norma ČSN EN 1090-1 „Provádění ocelových konstrukcí a hliníkových konstrukcí – Část 1: Požadavky na posuzování shody konstrukčních dílců" Požadavky Způsob posuzování Posuzování shody Počáteční zkouška typu Systém řízení výroby Zatřídění a označování Značení výrobků Příprava specifikace dílce Posouzení systému řízení výroby Prohlášení o shodě Označení shody CE, štítek Příručka „Guide to the CE Marking" – příručka pro označování výrobků značkou CE, zpracovaná Technickou komisí TC 9 Evropské asociace ocelových konstrukcí Provádění ocelových konstrukcí podle ČSN EN 1090-2


Školení v oboru změny Veřejné zakázky,  zákon 55/2012 Sb. novela zákona 137/2006

Školení v oboru změny Veřejné zakázky, zákon 55/2012 Sb. novela zákona 137/2006

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY, HLAVNÍ ZMĚNY PODLE NOVELY č. 55/2012 Sb., CHYBY ZADAVATELŮ VE SVĚTLE ROZHODOVACÍ PRAXE ÚOHS Zařazeno v akreditovaných vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání ČKAIT – A3 – 1 bod a systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA – 2 body. Charakteristika semináře: Podrobná prezentace zákona č. 55/2012 Sb., tzv. transparentní novely zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, zejména s ohledem na hlavní změny, které tato úprava přinesla, a seznámení účastníků s nejčastějšími pochybeními zadavatelů veřejných zakázek s ohledem na rozhodovací praxi ÚOHS. Seminář je určen osobám, které se zabývají komplexní administrací zadávacího řízení. Seminář je určen: Cílovou skupinou jsou osoby zastupující zadavatele i dodavatele, jejichž zájmem je zákonné a efektivní zadávání veřejných zakázek. Seminář je určen zájemcům, kteří se v problematice veřejných zakázek již orientují. Pozornost bude věnována především novele zákona.


Seminář, školení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Seminář, školení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Komplexní seznámení s novelamy zákona o veřejných zakázkách na příkladech ze současné aplikační praxe. Je určen osobám, které se profesionálně zabývají komplexní realizací zadávacího řízení. Dále je určen také dodavatelům v postavení zájemce či uchazeče, kteří předkládají žádosti o účast v zadávacím řízení a následně vlastní nabídky. Charakteristika semináře (cílová skupina): Je určen všem profesionálům, kterým na straně jak zadavatelů, tak i dodavatelů jde o jedno a totéž: „úspěšně zvládnout realizaci celého zadávacího řízení od jeho zveřejnění až po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem“.


Ocelové konstrukce, konference se zahraniční účastí, vzdělávání

Ocelové konstrukce, konference se zahraniční účastí, vzdělávání

Název: OCELOVÉ KONSTRUKCE 2012 Lektor: Datum konání: středa–pátek 23.–25. 5. 2012 Místo konání: Státní léčebné lázně Karlova Studánka Cena:


Mezinárodní sympozium MOSTY 2012, stavební veletrh Brno

Mezinárodní sympozium MOSTY 2012, stavební veletrh Brno

Nabídka návštěvy veletrhu: Název: 17. mezinárodní sympozium MOSTY 2012 konané pod záštitou ministra dopravy České republiky Mgr. Pavla Dobeše v rámci doprovodného programu 17. MEZINÁRODNÍHO STAVEBNÍHO VELETRHU IBF Lektor: Ing. František Menšík – odborný garant Datum konání: 26.–27. 4. 2012 Místo konání: Hotel Voroněž, Brno, Česká republika


Kurz mluvit bez zábran pro manažery, moderátory, politiky.

Kurz mluvit bez zábran pro manažery, moderátory, politiky.

Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí úspěšně vystupovat před laickým i odborným publikem: pro pracovníky státní správy a regionální samosprávy, lektory, ale zejména firemní pracovníky z oblasti prodeje, public relations, manažery, moderátory, politiky a dále pracovníkům vyššího a středního managementu, majitelům firem ze všech odvětví, pracovníkům marketingových útvarů, vedoucím oddělení pro vnitřní a vnější vztahy společnosti, tiskovým mluvčím a také zástupcům neziskových organizací a nadací, kteří se podílejí na prezentaci aktivit a cílů svých zaměstnavatelů. Absolvent kurzu bude schopen: Rozpoznat možnosti (sílu a slabiny) svého ústního projevu. • Jasněji, srozumitelněji vyjadřovat své myšlenky. • Převzít slovo na veřejnosti a rozvíjet schopnost improvizace pomocí doporučených technik zvládáním trémy, jak mluvit bez zábran. • Vystupovat přiměřeným způsobem v médiích se znalostí specifik vystupování v TV, komunikace s tiskem (jak začít, gesta, hlas, vlastní image). • Komunikovat v konkurenčně laděném prostředí se znalostí strategie, předvídání a vyvracení námitek.


Seminář o stavebním zakázkování, řízení stavebních zakázek.

Seminář o stavebním zakázkování, řízení stavebních zakázek.

Nabídka semináře o stavebním zakázkování jsou určeny všem, kteří se podílejí (od projektantů po dodavatele) v investorských, projektových, dodavatelských a realizačních firmách a ve stavebních úřadech na přípravě, zadávání, kontrole a řízení stavebních zakázek. Cílem je seznámit účastníky s problematikou stavebního zakázkování v celém rozsahu a z různých pohledů. Mladším připomenout staré osvědčené zásady a postupy. Zkušené praktiky upozornit na nové aspekty. Obsahové pojetí semináře lze charakterizovat jako praktický encyklopedický přehled „Od kvality řízení po řízení jakosti“. Důraz je kladen na zdůvodnění postupů a objasnění souvislostí


Vzdělávání managerů, semináře, kurzy školení obchodní dovednosti.

Vzdělávání managerů, semináře, kurzy školení obchodní dovednosti.

Nabídka: Organizační, vzdělávací, poradenský a zprostředkovací servis. Semináře, kurzy, vzdělávání, školení a konference z oborů: - vzdělávaní manažerů - obchodní dovednosti, činnost - platební styk (směnky, pohledávky) - legislativa vč.úpadkového práva (dražby, konkurzy, vyrovnání, exekuce) - právní zákony - školení o veřejných zakázkách - veřejná zakázka malého rozsahu - veřejné zakázky - ekonomika - managerské řízení - manažerská technika (personalistika, rétorika, grafologie) - stavebnictví, stavební zákon - hydroizolace, zakládání staveb, mosty - ocelové konstrukce - strojírenství - moderní sekretářka - asistentka (kosmetika, odívání, image) - komunikace - informatika, plánování - firemní prezentace - management rizika, ovládání rizik - semináře ke změnám zákona - další témata podle požadavků Kursy otevřené i firemní na míru podle požadavků klienta.


Kurz, školení; vlastnosti betonu, problematika speciálních betonů

Kurz, školení; vlastnosti betonu, problematika speciálních betonů

Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními vlastnostmi betonu a jeho složek, včetně jejich zkoušení. Při přednáškách budou podány informace o ČSN EN 206 „Beton – část 1: Specifikace, vlastnosti, výroba a shoda“. Současné požadavky na kvalitu betonu vyžadují, aby projektanti a pracovníci odborných firem byli seznámeni s vlivy, které mohou ovlivnit kvalitu a spolehlivost betonové konstrukce. Účastníci kurzu získají informace o současných poznatcích z oblasti dopravy betonové směsi, zpracování betonu, stříkaného betonu, koroze výztuže a betonu a způsobech jejich ochrany. V průběhu kurzu probíhá výuka s praktickými ukázkami zkoušení v laboratořích Kloknerova ústavu! Kurz je určen pro projektanty inženýrských a pozemních staveb, pro pracovníky investorských, dodavatelských a realizačních firem, pro pracovníky firem zabývajících se výrobou a zkoušením betonu a pro pracovníky stavebních úřadů.


Seminář; Vady a poruchy staveb. Opravy a rekonstrukce stavby.

Seminář; Vady a poruchy staveb. Opravy a rekonstrukce stavby.

SEMINÁŘ JE URČEN stavebním inženýrům a technikům v investorských, projektových a realizačních firmách, pracovníkům stavebních úřadů, zadavatelům veřejných zakázek, pracovníkům integrovaného záchranného systému a příslušným pracovníkům státní správy a regionální samosprávy – kteří se podílejí (od projektantů po dodavatele) na přípravě, zadávání, kontrole a řízení stavebních zakázek. Cílem je upřesnit problematiku vzniku a příčin poruch stavebních objektů a hranice jejich odolnosti. Účastníci se seznámí s příklady zjišťování poruch i vad a se způsoby oprav i rekonstrukcí a s pracovními postupy stavební praxe pro základní typy nosných konstrukcí. Budou upozorněni na nejčastější chyby zhotovitelů a jejich prevenci. Účastníci obdrží metodický materiál: T. Vaněk: Rekonstrukce betonových staveb, 3. doplněné vydání


TEORIE A PRAXE NAŠEHO KRONIKÁŘSTVÍ

TEORIE A PRAXE NAŠEHO KRONIKÁŘSTVÍ

Kód akce: 99189 Název: Kroniky II. TEORIE A PRAXE NAŠEHO KRONIKÁŘSTVÍ (DVOUDENNÍ SEMINÁŘ PRO POKROČILEJŠÍ KRONIKÁŘE) Lektor: Odborný garant semináře: PhDr. Jindřich SCHWIPPEL Filosofická fakulta UK Praha, Katedra pomocných věd historických a archivního studia. Datum konání: pondělí–úterý 3.–4. května 2010 Místo konání: Východočeské muzeum v Pardubicích, Zámek 2, Pardubice-Zámek Cena: vložné 3.000 Kč včetně 20 % DPH vložné pro členy SK ČMS 2.700 Kč včetně 20 % DPH Publikace 110 Kč včetně 10 % DPH „Historie je svědectvím času, světlem pravdy, životem paměti, učitelkou života a zvěstovatelkou dávných dob“ Cicero Během semináře bude možnost vystavit v sále kronikářské exponáty přihlášených posluchačů. Nabízíme praktickou pomůcku pro obecní úřady i kronikáře, 3. vydání, upravené a rozšířené, publikace Jiřího Bartoně O kronikách obcí 3. vydání oblíbené publikace je plně upraveno podle nového zákona č.132/2006 Sb., o kronikách obcí a je obsahově rozšířeno o nové kapitoly. Čtivě a názorně sděluje, jak podle platného zákona věcně postupovat. Využívá zkušenosti kronikářů a archivářů, upozorňuje i na úskalí kronikářství. Publikace je vhodná do knihovniček nejenom kronikářů, ale také představitelů a pracovníků obcí. Doporučená literatura (cena včetně 10% DPH): J. Bartoň: O kronikách obcí (SEKURKON 2009 – 3. doplněné vydání) ............ 110 Kč PROGRAM SEMINÁŘE pondělí 3. května 2010 08:30 Registrace účastníků 09:00 Oficiální zahájení 09:10 1/ Historická regionalistika. PhDr. Jiří BARTOŇ – kronikář, Městská část Praha 11 a publicista 11:00 2/ Legislativa pro kronikáře a zahraniční řešení. Co kronikářům ukládá nový zákon o kronikách, aplikace zákonů (ochrana citlivých dat, přístup k informacím). PhDr. Jindřich SCHWIPPEL nebo Mgr. Jaromír KOŠŤÁK 12:00 Polední přestávka 13:00 3/ Práce s písemnými dokumenty a práce s pamětníky: a/ Archivní zákon a kroniky, archiv jako partner kronikáře. b/ Prameny k „mladým dějinám“, xerox ukázek z „četnických knih“, místních novin, soudních spisů atd. PhDr. Jindřich SCHWIPPEL nebo Mgr. Jaromír KOŠŤÁK 14:00 4/ Tradice kronik. Od počátků v antice, přes Kosmovu kroniku až po vrcholný středověk u nás, zejména odkazy do skript s odkazy na bibliografii. Mgr. Andrea HOLASOVÁ 15:00 5/ Tištěné pomůcky: kompendia, edice, slovníky – xeroukázky. Mgr. Andrea HOLASOVÁ – kronikářka, Městská část Praha 6 16:00 6/ a) Kronikáři a muzea, muzea a kronikáři. b) Těžký život kronikáře (několik pohledů do problematiky postavení kronikáře v obci). PhDr. František ŠEBEK – ředitel Východočeského muzea Pardubice 17:00 7/ Ideální kronikář a ideální kronika podle starostů, historika, kronikáře atd. Výsledek malé ankety. PhDr. Jindřich SCHWIPPEL nebo Mgr. Jaromír KOŠŤÁK 17:30 Ukončení prvního dne semináře úterý 4. května 2010 08:30 8/ Tradice českého kronikářství a písmáctví od renezance a jejich návaznost na teorii a praxi současného kronikářství; ukázky, nacházení souvislostí a příkladů. PhDr. Jiří BARTOŇ 09:15 9/ Využití digitálního fotoaparátu, počítače a dalších aktuálních pomůcek v kronikářské praxi. Orientace v zápisech obecní kroniky, rejstřík a jeho sestavování. PhDr. Jiří BARTOŇ 10:00 10/ Formy prezentace tradiční lidové kultury v obecních kronikách. Přednosti i úskalí dokumentace jevů tradiční lidové kultury v kronikách obcí a význam kronik, jakožto pramenů, při historickém studiu uvedených kulturních jevů. PhDr. Hana VINCENCIOVÁ – odborný pracovník Východočeského muzea v Pardubicích 11:00 11/ Kronika jako zdroj informací: historie, sociologie, gender studies, jazykověda (pomístní jména), klimatologie. Mgr. Tereza SIGLOVÁ – odborná pracovnice SOkA Pardubice 12:00 Polední přestávka 13:00 12/ Exkurze do Státního okresního archivu Pardubice. Paleografie – důležitý předpoklad práce kronikáře se staršími prameny. Mgr. Linda KUČEROVÁ, Mgr. Renáta RŮŽIČKOVÁ – odborné pracovnice SOkA Pardubice 15:30 Předpokládané ukončení semináře


SPISOVÁ SLUŽBA, SKARTAČNÍ ŘÍZENÍ A ARCHIVACE

SPISOVÁ SLUŽBA, SKARTAČNÍ ŘÍZENÍ A ARCHIVACE

Kód akce: 99195 Název: SPISOVÁ SLUŽBA, SKARTAČNÍ ŘÍZENÍ A ARCHIVACE VE STÁTNÍ SPRÁVĚ, V PODNIKATELSKÉ A ŽIVNOSTENSKÉ SFÉŘE PODLE ZÁKONA č. 499/2004 Sb. (včetně novely 2009 a datových schránek) Lektor: PhDr. Jindřich SCHWIPPEL Mgr. Jan SCHWALLER Ing. Martin MARŠÍK Datum konání: čtvrtek 15. dubna 2010 – 9:00–14:00 hod. Místo konání: Sídlo firmy SEKURKON, Rašínovo nábř. 26, Praha 2-Vyšehrad Cena: Vložné 2.520 Kč včetně 20% DPH CÍL SEMINÁŘE Účastníci se seznámí s příslušnými obecně závaznými právními předpisy: Zákonem č. 499/2004 Sb. ve znění zákona č. 190/2009 Sb. a s předpisy prováděcími, vyhláškou č. 192/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o archivnictví a spisové službě, a vyhláškou č. 191/2009 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby. Dále s principy spisové služby, vyřazování (skartace) písemností včetně písemností vzniklých výpočetní technikou a se zásadami manipulace s písemnostmi zaniklých nebo privatizovaných organizací. Ve výkladu bude též věnován prostor problematice „datových schránek“ – zákona č. 300/2009 Sb. a vyhlášek č. 193 a č. 194/2009 Sb. Řádné vedení spisové a archivní služby u nestátních institucí a podnikatelských subjektů vyžadují i evropské normy ISO. Účastníci seminářů obdrží studijní materiály. PŘEDNÁŠÍ: PhDr. Jindřich SCHWIPPEL – Filosofická fakulta UK Praha, Katedra pomocných věd historických a archivního studia Mgr. Jan SCHWALLER – vedoucí oddělení městských podniků, institucí a fyzických osob, odbor Archiv hlavního města Prahy, Magistrát hlavního města Prahy Ing. Martin MARŠÍK – soukromá spisovna A.L.C.Z. s.r.o. PUBLIKACE: 1. O. Kuntová, M. Kunt: Správa dokumentů v praxi spisové služby a účetnictví (MONTANEX 2002) ... 199 Kč 2. Autorský kol. arch. správy MV ČR: Typový skartační rejstřík (2005) ... 370 Kč PROGRAM SEMINÁŘE Obecně závazné právní předpisy zákon o archivnictví předpisy prováděcí a související Základy spisové služby spisový řád Vyřazování (skartace) písemností skartační řády, skartační znaky skartační lhůty hodnocení písemností výběr dokumentů k trvalému uložení Digitalizace ukázka praktického řešení elektronická skartace datové schránky


Svařování dynamicky namáhaných ocelových konstrukcí

Svařování dynamicky namáhaných ocelových konstrukcí

Kód akce: 99192 Praha Název: SVAŘOVÁNÍ DYNAMICKY NAMÁHANÝCH OCELOVÝCH KONSTRUKCÍ Lektor: Koordinátor programu Ing. Miloslava POŠVÁŘOVÁ, Ph.D. Mott MacDonald, s.r.o. Praha Datum konání: čtvrtek 8. dubna 2010 – 9:00–16:00 hod. Místo konání: Svaz českých a moravských bytových družstev, Podolská 50, Praha 4, klubovna 10. patro Cena: vložné 2.520 Kč včetně 20% DPH PŘEDNÁŠEJÍ A KONZULTUJÍ´: Doc. Ing. Karel MATOCHA, CSc. – Materiálový a metalurgický výzkum, s.r.o. Ostrava Prof. Ing. Stanislav VEJVODA, CSc. – Ústav aplikované mechaniky, s.r.o. Brno Ing. Miloslava POŠVÁŘOVÁ, Ph.D. – Mott MacDonald, s.r.o. Praha Radek ČUPR – TECHNOTEST, Brno Ing. Václav SVOBODA – PREDITEST, Praha PROGRAM SEMINÁŘE 08:30 Registrace účastníků 09:00 Zahájení odborného programu 12:00 Polední přestávka 13:00 Pokračování odborného programu 16:00 Předpokládané ukončení semináře ODBORNÝ PROGRAM SEMINÁŘE Testování provozovaných svarových spojů ocelových konstrukcí Doc. Ing. Karel Matocha, CSc. Napěťové stavy svarových spojů ocelových (mostních) konstrukcí v průběhu montáže Prof. Ing. Stanislav Vejvoda, CSc. Vliv návrhu svarových spojů na životnost mostních konstrukcí Ing. Miloslava Pošvářová, Ph.D. Zkušenosti s činností svářečských dozorů při výrobě a montáži mostních konstrukcí Ing. Miloslava Pošvářová, Ph.D. Vady a poruchy svarových spojů a jejich zkoušení Radek Čupr Netradiční způsoby nedestruktivní kontroly svarových spojů mostních konstrukcí v době jejich životnosti Ing. Václav Svoboda


ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK

ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK

Kód akce: 99198 Název: ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH ZAKÁZEK A/ ZÁMĚR STAVEBNÍKA, PROJEKTOVÁNÍ A ZADÁVÁNÍ STAVEB B/ REALIZACE A KONTROLA STAVEBNÍCH ZAKÁZEK Lektor: Prof. Ing. Milík TICHÝ, DrSc. Stavební fakulta ČVUT v Praze Datum konání: A/ středa 5. května 2010 – 9:00–16:30 hod. B/ čtvrtek 6. května 2010 – 9:00–16:30 hod. Místo konání: Sídlo firmy SEKURKON, s.r.o., Rašínovo nábř. 26, Praha 2-Vyšehrad Cena: vložné A/ 3.000 Kč včetně 20% DPH vložné B/ 3.240 Kč včetně 20% DPH vložné A+B/ 5.640 Kč včetně 20% DPH Semináře jsou zařazeny v akreditovaných vzdělávacích programech pro členy ČKAIT (celoživotní program vzdělávání) A – 2 body CÍL SEMINÁŘE Semináře o stavebním zakázkování jsou určeny všem, kteří se podílejí (od projektantů po dodavatele) v investorských, projektových, dodavatelských a realizačních firmách a ve stavebních úřadech na přípravě, zadávání, kontrole a řízení stavebních zakázek. Cílem je seznámit účastníky s problematikou stavebního zakázkování v celém rozsahu a z různých pohledů. Mladším připomenout staré osvědčené zásady a postupy. Zkušené praktiky upozornit na nové aspekty. Obsahové pojetí semináře lze charakterizovat jako praktický encyklopedický přehled „Od kvality řízení po řízení jakosti“. Důraz je kladen na zdůvodnění postupů a objasnění souvislostí. Lektor: Prof. Ing. Milík TICHÝ, DrSc. profesor Stavební fakulty ČVUT, soudní znalec, stálý rozhodce, člen mezinárodních odborných společností a „project manager“ významných stavebních akcí, uplatňuje při výkladu své praktické zkušenosti a zahraniční poznatky. Pro účastníky semináře je připraven aktualizovaný metodický materiál se vzory dokumentace. PROGRAM SEMINÁŘE 08:30 Registrace účastníků 09:00 Zahájení odborného programu 16:30 Předpokládané ukončení semináře PROGRAM SEMINÁŘE A Zpracování a zhodnocení záměru stavebníka • Výběr projektanta • Smlouva o dílo s projektantem • Stanovení honoráře • Postavení projektanta v procesu stavební akce • Domácí a zahraniční projektanti • Spolupráce profesí • Řízení práce na projektu a kontrola jakosti • Vedoucí akce („project manager“). Architektonický záměr • Projektová dokumentace: specifikace, výkresy, seznamy, knihy místností, výkazy výměr, výsledky průzkumů • Slepý rozpočet • Smlouva o dílo na dodávku stavebních prací • Všeobecné podmínky dodávky • Postupy řízení stavby • Formuláře řízení. Druhy zakázek • Principy stanovení ceny díla • Jiná kritéria výběru dodavatele • Zádržné (pozastávka) • Záruční doba • Specifika veřejných zakázek Výběrové řízení • Předběžný výběr dodavatele • Zadávací dokumentace • Požadované jistoty: na podpis smlouvy, na dokončení, platební jistota • Bankovní záruky PROGRAM SEMINÁŘE B Smlouva o dílo s dodavatelem • Subdodavatelé, smlouvy o dílo se subdodavateli • Převzetí staveniště • Stavební deník • Technický dozor stavebníka (TDS), jeho význam a jeho povinnosti • Deník TDS • Autorský dozor (AD), jeho význam a jeho povinnosti • Nákladový dozor (ND) a jeho význam • Řízení akce, řízení stavby • Kontrolní dny • Výkresy skutečného provedení • Harmonogramy prací a plateb Zajištění jakosti díla v projektu a během stavby • Obecná specifikace jakosti • Zájem stavebníka, zájem dodavatele • Zájem díla, obecné a specifické zájmy • Odpovědnost za jakost Předání a převzetí díla • Ukončení akce • Záruční opravy • „Příručka uživatele“ • Spory, soudy, rozhodčí řízení. Znalci. Rizika stavební akce • Prevence rizik: zajištění jakosti, pojištění


Semináře, školení obchodní dovednosti.

Semináře, školení obchodní dovednosti.

Nabídka: Organizační, vzdělávací, poradenský a zprostředkovací servis. Semináře, kurzy, vzdělávání, školení a konference z oborů: - vzdělávaní manažerů - obchodní dovednosti, činnost - platební styk (směnky, pohledávky) - legislativa vč.úpadkového práva (dražby, konkurzy, vyrovnání, exekuce) - právní zákony - školení o veřejných zakázkách - veřejná zakázka malého rozsahu - veřejné zakázky 2009 - ekonomika - managerské řízení - manažerská technika (personalistika, rétorika, grafologie) - stavebnictví, stavební zákon - hydroizolace, zakládání staveb, mosty - ocelové konstrukce - strojírenství - moderní sekretářka - asistentka (kosmetika, odívání, image) - komunikace - informatika, plánování - firemní prezentace - management rizika, ovládání rizik - semináře ke změnám zákona - další témata podle požadavků Kursy otevřené i firemní na míru podle požadavků klienta.


Veřejné zakázky - školení

Veřejné zakázky - školení

NAD AKTUÁLNÍ JUDIKATUROU V OBLASTI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK 98073A Lektor: JUDr. David RAUS, Ph.D. předseda senátu Krajského soudu v Brně, spoluautor komentářů k posledním dvěma zákonům o veřejných zakázkách Datum konání: středa 21. října 2009 – 9:00–15:00 hod. Místo konání: Hotel SANTON, salonek Špilberk, Přístavní 38, Brno-Bystrc