Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Markéta Liprtová

Prodej spodního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti

Spodní prádlo je neodmyslitelnou součástí každého šatníku. Nejen že ovlivňuje, jak se cítíme, ale také jak vypadáme. Proto je důležité vybírat spodní prádlo, které nám padne, sluší a zároveň je pohodlné a kvalitní. A právě to vám nabízí firma Markéta Liprtová - Oh la-la Spodní prádlo, která již od roku 2009 provozuje internetový obchod a kamennou prodejnu v Rakovníku. Specializuje se na prodej spodního prádla, plavek, korzetů, nočního prádla a módních doplňků pro ženy, muže i děti.

Fairtrade Česko a Slovensko


Vinohradská 55, Praha 2 - Vinohrady 120 00
Ve Fairtrade Česko a Slovensko se zabýváme marketingovou podporou obchodníků a zpracovatelů zapojených do systému Fairtrade.
Fairtrade dává zemědělcům a pracovníkům ze zemí Afriky, Asie a Latinské Ameriky možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. To u konvenčních produktů nebývá pravidlem, ale vy můžete z pozice obchodníků jejich postavení svým zapojením do Fairtrade změnit. Stejně tak spotřebitelé mohou svými každodenními nákupy přispívat k lepším životním podmínkám těchto lidí.
NAŠE ČINNOST
- vzděláváme zpracovatele, obchodníky i laickou veřejnost
- poskytujeme obchodníkům a zpracovatelům informace o možnostech získání certifikace Fairtrade
- zabýváme se zapojováním veřejnosti do podpory Fairtrade
- zastřešujeme kampaň Fairtradová města, Fairtradové školy a Fairtradové církve a náboženské společnosti
- propojujeme a sdružujeme organizace činné v oblasti Fairtrade v ČR a na Slovensku
PRODUKTY
V současné době existuje řada produktů, na které lze získat certifikaci Fairtrade:
- Káva, kakao, čaj, třtinový cukr
- Banány a jiné ovoce
- Bavlna
- Med, oleje, obiloviny, suché plody
- Ovocné džusy, koření a bylinky
- Vinná réva
- Kosmetika (bambucké máslo)
- Sportovní míče

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • neziskové organizace, odborové organizace, profesní sdružení, asociace profese učitelství


Související články
Profesní sdružení silničářů

Česká silniční společnost z.s.

Profesní sdružení silničářů

Víte, kdo stojí za rozvojem a udržováním silniční sítě v České republice? Kdo se stará o bezpečnost a plynulost dopravy na našich komunikacích? Kdo sdružuje odborníky, kteří se věnují projektování, výstavbě, správě a údržbě silnic, mostů a tunelů? Je to Česká silniční společnost, dobrovolná a nezávislá organizace, která má dlouhou a bohatou historii. V současnosti je jednou z nejvýznamnějších odborných organizací v oblasti dopravy u nás.


Staňte se součástí komunity silničářů a ovlivňujte budoucnost dopravy

Česká silniční společnost z.s.

Staňte se součástí komunity silničářů a ovlivňujte budoucnost dopravy

Jste odborníkem na silnice, mosty nebo tunely? Chcete se dozvědět nejnovější informace a trendy z oblasti silničního hospodářství? Chcete se zapojit do diskuzí a aktivit s dalšími silničáři? Pak by vás mohla zajímat činnost České silniční společnosti, dobrovolné a nezávislé organizace, která sdružuje odborníky z řad inženýrů, techniků a studentů zabývajících se silničním hospodářstvím.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Firemní články
Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny

Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny

Zapomeňme na suché definice. Fairtrade vysvětlíme úplně jinak…


Zapojení do programu Fairtrade

Zapojení do programu Fairtrade

Zapojení do programu Fairtrade - je velmi dobrý obchodní tah. Hledáte tedy způsob, jak zboží této značky zapojit do své firemní strategie? Fairtrade výrobky jsou produkovány zemědělci a pracovníky z chudých oblastí Asie, Ameriky a Afriky. Prodej tohoto druhu zboží zajišťuje lidem, kteří je vyrobili, lepší život. Zapojte se do programu Fairtrade a zlepšete chudým lidem životní podmínky. Co pro to udělat? Řídit byste se měli třemi kroky, a to: - Aby měl váš výrobek značku Fairtrade, musíte získat licenci - Pro zpracování Fairtrade produktů musíte získat certifikaci - Abyste mohli Fairtarde produkty prodávat, musíte si najít své dodavatele. Zapojit se do celosvětového programu Fairtrade není vůbec složité. Staňte se odpovědnou firmou, která stojí za zlepšení životních podmínek chudých lidí. Pro více informací volejte číslo 734 336 592.


Produkty certifikované organizací Fairtrade

Produkty certifikované organizací Fairtrade

Produkty certifikované organizací Fairtrade zná celý svět. Chcete pomoci zemědělcům a pracovníkům z chudých oblastí Afriky, Ameriky a Asie uživit se vlastní prací? Kupujte produkty se značkou Fairtrade! Veškeré produkty se známkou Fairtrade jsou certifikované podle přísných standardů organizace FI, tedy Fairtrade International. V nabídce těchto produktů najdete nejrůznější zboží, především potravin: - Banány - Káva - Sušené ovoce - Koření - Bylinky - Med - Ořechy - Oleje - Rýže - Čaj - Vinná réva - A mnoho dalších… V dnešní době se známou Fairtrade označují i nepotravinové výrobky, jako třeba řezané květiny, výrobky z bavlny, sportovní míče, kosmetické přípravky a také zlato či dřevo. Podpořte chudé zemědělce tím, že budete kupovat zboží s označením Fairtrade.


Systém Fairtrade – známka na osvědčené produkty

Systém Fairtrade – známka na osvědčené produkty

Systém Fairtrade je založen na vzájemném respektu v rámci obchodu. I pracovníci a výrobci z rozvojových zemí mají tedy šanci ukázat, co dokážou, a zvýšit svou životní úroveň. Známka Fairtrade je udělována pouze na základě určitých kritérií: - Důstojné pracovní podmínky s ohledem na bezpečnost - Stop nucené a dětské práci - Zemědělské postupy, které neohrožují naše životní prostředí - Dlouhodobé obchodní vztahy - Minimální výkupní ceny nezávislé na výkyvech v rámci světového trhu, které pokryjí veškeré náklady na důstojné živobytí i samotnou produkci Známka Fairtrade pro spotřebitele znamená to, že výrobky splňují přísné standardy. Fairtrade je udělována nikoliv celým firmám, ale pouze jednotlivým výrobkům, které splňují všechna kritéria. Nakupujte osvědčené produkty, které podporují nadějné zemědělce z rozvíjejících se zemí.