Česká fotovoltaická asociace, o.s.


Částkova 74, Plzeň 326 00

Česká fotovoltaické asociace s cílem prosazovat, rozvíjet a využívat fotovoltaickou energii.

IČ: 26555581
DIČ: CZ26555581
Okres: Plzeň-město
Stát: Česká republika
Právní forma: ostatní
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 5 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Tomáš Baroch

Další produkty a služby
  • asociace hotelů a restaurací, muzea a galerie, hudební festivaly, asociace a profesní komory

Jsme autorizovaný prodejce, půjčovna a servis zahradní a lesní techniky. Naše prodejna nabízí vše, co potřebujete pro péči o trávník nebo údržbu stromů.

Související články
Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny
Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny

Zapomeňme na suché definice. Fairtrade vysvětlíme úplně jinak…


VÁNOČNÍ POHLEDNICE KONTA BARIÉRY
VÁNOČNÍ POHLEDNICE KONTA BARIÉRY

Možná si jí na poště hned nevšimnete, ale měla by tam být a pokud tam náhodou není a vy si ji chcete koupit, musíte se ozvat.


Technické látky a tkaniny nejen pro čalouníky – Eifler, Praha 9
Technické látky a tkaniny nejen pro čalouníky – Eifler, Praha 9

Technické látky, tkaniny všeho druhu i další potřeby pro firmy i jednotlivce nabízí společnost Eifler, Praha 9. Využijte nabídky za velice přijatelné ceny. Zejména oblíbené gumokokosové desky překvapí nízkou cenou, jelikož je firma přímým dovozcem tohoto materiálu.


Brýlové obruby i sluneční brýle vybírejte online
Brýlové obruby i sluneční brýle vybírejte online

Brýlové obruby dávno nejsou pouhým povinným doplňkem skel, vydobyly si své místo jako módní záležitost, součást osobnosti a dokonce životního stylu. Dá se s nadsázkou říct, že to zase jako obvykle přeháníme. Když jsou v módě kulaté plastové obruby, nosíme je všichni a nedbáme na to, že nám nejdou ke tvaru obličeje, obočí a uší. Ale co naplat - v optice momentálně jiné zboží v trendy vitríně nenalezneme. Čekat na změnu módy nemůžeme - nové brýle nutně potřebujeme. Tak přinejhorším volíme neutrální tvar a myší barvu. Požadavek na to "aby brýle vypadaly jako ty předchozí" nebo "aby nebyly moc nápadné" slyší optik každý den několikrát. Tím se zařazujeme mezi ty, kterým na vzhledu obličeje nezáleží, nebo kteří ukazují na dálku, jak nízké mají sebevědomí.