Obecni urad Kozlany OU - v slovenčineObecni urad Kozlany OU - EnglishObecni urad Kozlany OU - DeutschObecni urad Kozlany OU - polskiObecni urad Kozlany OU - in italianoObecni urad Kozlany OU - en espanola

Obecní úřad Kozlany
OU

Obecní úřad. Počet obyvatel 316.
První písemná zmínka o obci pochází z roku 1360.

Kultura a služby:
-sbor dobrovolných hasičů
-skládka komunálního odpadu
-veřejná knihovna
-zdravotnické zařízení
-dechová hudba Voděnka
-tradiční hody v Kozlanech.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

Obecní úřad Kozlany
OU

č.8
Kozlany
683 41


IČ: 00368695


DIČ: CZ00368695
Okres: Vyškov
Právní forma ostatní
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Mgr. Karel Pospíšil


Telefon:

+420 517 358 253


Email:

email

email


Web:

www.kozlany.eu


Fax:

+420 517 358 253


Další produkty a služby
  • přidělení čísla popisného, evidence obyvatel, správa místních poplatků, legalizace a vidimace, městská a obecní policie
Vrata na míru vyrábí firma Forte Beroun spol. s.r.o.

Vrata na míru vyrábí firma Forte Beroun spol. s.r.o.

Zakázková výroba vrat je typickým příkladem, jak si s něčím poradit, když potřebujete vyrobit přesně druh...

Pořiďte si ruční vozík, květinový stojan nebo vozítko pro děti formou tříkolky od firmy Kovodružstvo

Pořiďte si ruční vozík, květinový stojan nebo vozítko pro děti formou tříkolky od firmy Kovodružstvo

Kovodružstvo v Žebráku, což je kousek u Prahy, se zabývá především kovovýrobou, lisováním, ohýbáním a...

Oznámení o osvobozených příjmech – vypořádejte se s novinkou ve světě daní díky SPOROS Consulting

Oznámení o osvobozených příjmech – vypořádejte se s novinkou ve světě daní díky SPOROS Consulting

Povinnosti daňových poplatníků se stále mění a aktualizují. Nově od 1. 1. 2015 například pro všechny fyzické...

Postaráme se o veškeré zahradnické práce a zajistíme i celoroční údržbu zeleně

Postaráme se o veškeré zahradnické práce a zajistíme i celoroční údržbu zeleně

Zahradnictví Král už je sice zavřené, ale pořád vám nabízí své služby, které zahrnují zahradnické práce a...