BÍLÝ MEDVĚD
PUBLIC RELATIONS, s.r.o.


Roubalova 36a, Brno 602 00
Telefon: +420 737 288 288

Agentura je členem asociace PR agentur APRA a je držitelem několika prestižních "Českých cen za PR".

Zajišťujeme pozitivní publicitu v tisku jak společnostem, tak jejich výrobkům a službám. Budujeme pozitivní vztahy s veřejností.

Vybrané reference:
3M Česko
Direct Alpine
IKEA ČR, SR
Pfizer
ŠMÍDL
Bosch (Dakon, Junkers)
FEI Company
HARTMANN-RICO
Jaguar Cars.

IČ: 64511324
DIČ: CZ64511324
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 3 mil. až 5 mil. Kč
Kontaktní osoba: Ing. Roman Šenkýř

Telefon:
+420 737 288 288
+420 543 238 346

Fax:
+420 543 238 347

Email:
info@bmpr.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Ing. Roman Šenkýř
funkce: jednatel


GPS: 49°11′48.7″ N, 16°34′59.56″ E

QR kód firmy BÍLÝ MEDVĚD PUBLIC RELATIONS, s.r.o.

Český výrobce produktů racionálního stravování.

Vysokozdvižná technika, ruční i elektrické vozíky- prodej renomovaných značek.
Pneuservis - přezutí letních a zimních pneumatik pro osobní automobily.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.