Music Art Promotion, s.r.o.


Oblá 435/36, Brno 634 00
Telefon: +420 547 222 991

Reklama, marketing.
Příprava a realizace PR projektů
Speciální PR operace
Kompletní reklamní servis
Netradiční formy reklamy
Specifické reklamní a promotion kampaně
Rozhlasová a televizní reklama na klíč

IČ: 25566571
DIČ: CZ25566571
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč
Kontaktní osoba: PaedDr. Radmila Zhořová

Telefon:
+420 547 222 991

Email:
promoart@promoart.cz

Web:


Kontaktní osoby:
PaedDr. Radmila Zhořová

Milan Hubáček

Ing. Ivana Hubáčková


GPS: 49°10′36.12″ N, 16°33′18.25″ E

QR kód firmy Music Art Promotion, s.r.o.

Kamenná kůra, oblázky, valouny - objednejte okrasné kamenivo v e-shopu s dopravou domů.
Přírodní a mrazuvzdorná kamenná kúra, rula pro zahradní úpravy a dekoraci.

Svatební bryndák pro novomanžele s textem a výšivkou v různých barvách zhotovený na míru.
Vyšívání a našívání na zakázku vyrobených výšivek a nášivek na textil.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.